Hei og velkommen

Hei, jeg heter Alice og velkommen til min blogg.

Jeg har prøvd å lage blogg før men har alltid prøvd å skjule meg bak et kallenavn eller en av mine hobbyer.

Jeg fant det vanskelig å finne noe å skrive om hver dag så denne gangen går jeg utenfor min komfårsone og lar bloggen handle om meg.

Jeg har aldri følt at jeg er bra nok som jeg er men nå tar jeg sjansen på å la dere få bli kjent med meg på ekte.

Håper dere liker bloggen min og jeg gleder meg til å bli kjent med dere 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg